Back

Лектори

Запознайте се с лекторите

Аделина Пеева е Мениджър „Спонсорства и събития“ в УниКредит Булбанк. Работата и интересите ѝ са свързани с управлението на събития, комуникации, ESG и корпоративна култура. В рамките на УниКредит е ръководила различни локални и международни проекти: конвенции на дирекциите на банката, бизнес и културни събития, спонсорски инициативи, ESG проекти, спортни състезания, европейска обиколка на Купата на УЕФА Шампионска лига. Аделина отговаря за управлението на международните проекти на Фондация УниКредит за България: Call for Europe, Call for Education, EduFund и Gift Matching Program, както и за груповите партньорства с Teach for all и Junior Achievement 

Завършила е „Връзки с обществеността“ и „Рекламен мениджмънт“ в Нов Български Университет и „Вътрешно-политическа журналистика“ в Софийски Университет „Св. Климент Охридски“.  

Александър Алексиев е актьор, продуцент и предприемач, застъпник на редица обществено значими каузи.  

Роден в София, започва своята актьорска кариера още на 16 години, когато заминава за САЩ, за да завърши средното си образование и след това да се обучава в Adelphi University в Ню Йорк. В България става популярен с ролята си в сериала „Откраднат живот“ и в игралния филм „Възвишение“, който му донесе награда за Най-добра мъжка роля на Златна роза 2018. 

През последните години Алек се фокусира и върху продуцентската работа, като съосновава продуцентската компания NoBlink. 

 Чрез нея обхваща не само художествени проекти, но и филми с ясно социално послание, които целят да вдъхновят и събудят обществено съзнание. Един от техните успешни проекти е филмът „Доза щастие“, който обикаля училища в България, като част от усилията за превенция на зависимостите сред младите хора. 

Алек вярва, че социалната отговорност и дарителството могат да променят обществото към по-добро, и именно този ангажимент ще сподели на фъндрейзинг конференцията, където ще открие събитието с темата „Социалният и обществен ефект на филантропията – силата на личния пример за дарителство. 

Анджей Пиетруча – обучител и консултант по набиране на средства и маркетинг за НПО, специализиран в устойчиви програми и инициативи, насочени към индивидуални и корпоративни дарители. Понастоящем работи за организация от второ ниво, FAOO – Фондация „Академия на гражданските организации“ във Варшава. Преди това е заемал длъжности в областта на набирането на средства и ръководни позиции в полски благотворителни организации, включително организации за предоставяне на услуги, институции за отпускане на безвъзмездни средства и корпоративни фондации. Притежава магистърска степен по история от Варшавския университет и магистърска степен по маркетинг и набиране на средства за благотворителност от Bayes Business SchoolCity University и е завършил Училището за обучители на НПО.  

Бьорн Лампе е член на изпълнителния съвет на холдинга с нестопанска цел gut.org със седалище в Берлин, който обединява под един покрив няколко дейности с нестопанска и стопанска цел в подкрепа на германското гражданско общество. Той е и един от управляващите директори на най-голямата германска платформа за дарения betterplace.org. Първоначално е учил политически науки и е участвал в няколко неправителствени организации (например Make Poverty History и Jubilee Debt Campaign), преди да се присъедини към gut.org преди 15 години. Бьорн е експерт в областта на цифровото набиране на средства и стратегиите за набиране на средства, бил е лектор на безброй конференции и е съиздател на книгата „Praxishandbuch Online-Fundraising“ („Практическо ръководство за набиране на средства онлайн“). Той е част от консултативния съвет на пивоварната за социално въздействие Quartiermeister, възпитаник е на Европейския младежки парламент и понастоящем е съветник на социалния стартъп Holi в Хамбург.

Гидере Шопайте-Шилинскене, работи с и в рамките на литовския НПО сектор повече от 15 години. Завършила е бакалавърска степен по социални дейности и магистратура по бизнес администрация (MBA) със специализация по стратегическо управление, които ѝ дават суперсилата да разбира предизвикателствата пред управлението на НПО и да прилага съвременни бизнес инструменти за справяне с тях. 

През последните 5 години е изпълнителен директор на местен портал за дарения, чиято основна мисия е да овластява местните НПО да използват своя потенциал в дигиталното набиране на средства и да засилват културата на филантропия в Литва. През 2018 г. Гидере стартира инициативата Fundraising@LT и създава съвместно първата програма за развитие на компетентности в областта на набиране на средства в Литва – Fundraising@LT PRO. 

В момента тя е основател и главен изпълнителен директор на Baltic Fundraising Hub и заедно с екипа си организира ежегодната конференция за набиране на средства Fundraising Summit, развива професионална мрежа от литовски фондонабирачи и предоставя обучения и консултации за НПО. 

Гидере е консултант, лектор, обучител и дори вдъхновител, с ясна визия да помага на неправителствените организации да се превърнат в най-добрата версия на себе си. 

Diana Dimova-Yordanova

Диана Димова-Йорданова е експерт по корпоративни комуникации, има дългогодишен опит в сферата на телевизионната журналистика, а в момента значима част от професионалната й ангажираност е свързана с развитието на дарителските и доброволческите инициативи на ФАНТАСТИКО ГРУП. Член е на Управителния съвет на най-голямата социално отговорна инициатива на българската семейна компания Фантастико до теб„, както и на Управителния съвет на Българския дарителски форум. 

Диляна Манева е заместник-изпълнителен директор на фондация „За Нашите Деца“ една от най-големите организации с нестопанска цел в България, фокусирана върху ранното детско развитие. Диляна се присъединява към фондацията веднага след като завършва университета през 2009 г. и оттогава заема различни позиции, насочени към набиране на средства, комуникации и повишаване на осведомеността.

Понастоящем, като част от ръководния екип, нейните основни приоритети са увеличаване на социалното въздействие на организацията, цифрова трансформация, както и изграждане и развитие на стратегически партньорства с различни заинтересовани страни.

Едуард Марчек работи в нестопанския сектор от 1997 г. и има богат опит в множество проекти за консултации и обучение както в страната, така и в чужбина. Като консултант той специализира в областта на набирането на средства и финансирането на НПО. Предоставял е консултантски услуги на редица местни и международни неправителствени организации и е участвал в различни аналитични проучвания в Европа. Редовно организира конференции за набиране на средства и програма за развитие на лидерски умения за Централна и Източна Европа.От 2018 г. насам Едуард е ръководител на отдела за набиране на индивидуални средства в Transparency International Slovakia, организация за борба с корупцията. Той е съосновател и председател на Словашкия център за набиране на средства, а между 2019 и 2021 г. е президент на Европейската асоциация за набиране на средства. Понастоящем изпълнява и длъжността изпълнителен директор на тази международна мрежа.

Зузана Сухова е експерт и консултант по набиране на средства с 15-годишен опит в неправителствения, публичния и частния сектор. Като фонд мениджър в Donio, Зузана разработва иновативни стратегии и изгражда стабилни отношения с дарители. Особено значима е ролята ѝ в набирането на средства за президентската кампания на Зузана Чапутова. Зузана е магистър по маркетингова комуникация и е била финалист в глобалните награди на Resource Alliance в категориятаУскорител на промяната“. 

Илияна Николова започва професионалния си път в гражданския сектор през 1997 година, след няколко години отдадени на средното образование и международните банкови отношения. От тогава до ден днешен тя работи за различни български и чуждестранни граждански организации, всички опериращи  в полето  на демокрацията, човешките права, социалната справедливост и местното развитие. Основните ѝ лични усилия са насочени към развитие на дарителството в страната и подкрепата за гражданския сектор, както финансова, така и с про боно услуги, технологии, създаване на възможности за развитие на хората и организациите. Експерт, обучител и говорител по темите за набиране на средства, местно дарителство, корпоративно дарителство. Има опит от управление на грантови програми от частни и публични, български и чуждестранни източници, финансиращи проекти, но и организационно развитие. 

 

Познава добре развитието и тенденциите в гражданското общество в Централна и Източна Европа. Член на Съвета за развитие на гражданското общество и на Икономическия и социален съвет. Три пъти е канена за посланик на добра воля от ЕК, за две важни инициативи – Европейскияt стълб на социалните права и Европейската гражданска инициатива. 

Катажина Батко-Толук е управляващ директор на Фондация за Полша. Съосновател на Гражданската мрежа Watchdog Poland – гражданско социално движение, насочено към отчетността на властта, което промени политическата информираност на гражданите в Полша след присъединяването им към ЕС. Застъпва се за по-добри правила по отношение на свободата на информацията и словото, върховенството на закона и гражданското пространство. Работи с целия сектор на контролните органи по отношение на тяхната финансова независимост и вграденост в обществото. Ръководи майчината си организация, за да бъде финансово независима.

Каталин Дину е експерт по набиране на средства и комуникация с нестопански организации с над десетгодишен опит в румънския сектор на нестопанските организации. Той е съосновател на 2doGood, агенция за комуникация и набиране на средства, специализирана в областта на нестопанските организации, и основател на Центъра за комуникационни ресурси – инициатива, посветена на укрепването на набирането на средства, управлението и комуникацията в нестопанските организации.


С богатия си експертен опит Кътелин е предоставяла консултации и обучения на над 100 организации с нестопанска цел и е заемала ръководни позиции в сектора. Понастоящем той защитава докторат по комуникация на благотворителността в Букурещкия университет, където преподава и връзки с обществеността.

Латинка Дучева е директор „Ангажиране и мобилизиране на ресурси“ във WWF България, където ръководи екипите по комуникации, индивидуално фондонабиране и корпоративни партньорства. С над 20 години опит в неправителствения сектор, Латинка е работила в редица водещи международни и местни организации, сред които Save the Children UK, УНИЦЕФ и Център за приобщаващо образование. 

Нейният професионален опит обхваща сферите на фондонабирането, комуникациите и застъпничеството, с фокус върху развитието на национални кампании за информираност, промяна на нагласи, ангажиране на дарители и изграждане на стратегически партньорства с бизнеса. Преди да се присъедини към WWF България през 2022 г., Латинка е работила като комуникационен консултант на УНИЦЕФ България, мениджър „Комуникации и фондонабиране“ в Центъра за приобщаващо образование и мениджър „Комуникации“ за програмата на Save the Children UK в България. 

Латинка притежава магистърска степен по обща психология, магистърска степен по връзки с обществеността и бакалавърска степен по английска филология. През цялата си кариера тя допринася за насърчаване на социалното включване, правата на децата и опазването на околната среда чрез креативни кампании, мобилизиране на ресурси и ефективно ангажиране на заинтересовани страни. 

Милена Иванова е предприемач, автор и водещ на подкаста НЕУМОРИМИТЕ. Занимава се активно с набиране на средства повече от 20 години като доброволец в INSEAD.

Милена се занимава активно с набиране на средства повече от 20 години като доброволец в INSEAD. Тя се гордее, че е инициирала и създала фонда за стипендии MBA ’03D Endowed Scholarship за студенти от развиващи се страни в INSEAD(1,3 млн. евро, предоставени до момента, разпределя две стипендии годишно в размер на около 50 000 евро всяка). През 2024 г. тя организира общността на българските възпитаници на INSEAD и е създаден още един фонд, този път за стипендии за български студенти, приети да учат в INSEAD (приблизително 120 000 евро, привлечени в първата кампания от над 60 души).

Бивш инвестиционен банкер от Лондон, Милена е живяла и работила в 7 държави, като в един или друг момент е живяла за по-дълъг или по-кратък период от време в САЩ, Полша, Франция, Австрия, Великобритания, Казахстан и Русия, както и в родната си България. Ползва 7 езика. Предприемач, водещ на подкасти и клиничен ароматерапевт, тя управлява портфолио от бизнес и фиантропни дейности, включително работа като NED, управление на инвестиции, управление на малък D2C стартъп в света на ароматерапията и подпомагане на семейния бизнес. Смята себе си за професионален номад, за разлика от имигранта по времето, когато този термин все още не беше на мода. Милена завършва MBA в INSEAD Франция през 2003 г., а през 2018 г. се квалифицира там и като сертифициран независим директор.

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Надя Шабани е директор на Българския център за нестопанско право, където разработва проекти в областта на правната и финансовата рамка на гражданските организации, защитата на правата на човека и доброто управление. Тя помага на държавни служители на централно и местно ниво, юристи, професионални групи, активисти на гражданското общество, родителски организации и доставчици на социални услуги за разработване на политики, стратегически документи, изготвяне на законодателни промени и оценки на въздействието, засягащи гражданското пространство. БЦНП прокара повече от 24 законодателни акта и политики, които да позволят на гражданските организации да работят в България, да набират дарения, да съобщават за своите постижения и да участват по-лесно в процеса на вземане на решения.

Надежда Дерменджиева е кодиректорка на Български фонд за жените от 2023 г., като преди това е изпълнителна директорка (2015-2023) и координаторка на младежката програма по равнопоставеност на половете (2011-2012). 

Понастоящем, Надежда е членка на борда на Prospera – Международната мрежа на женските и феминистки фондове (от 2020 г. насам), и съветничка за Източна Европа на Global Fund for Women и Urgent Action Fund for Feminist Activism. Била е съветничка и на Фонда за млади феминистки FRIDA (2015-2019). Професионалният ѝ път минава и през Български център на жените в технологиите, в който е програмна координаторка, и в гражданската платформа Move BG, където управлява проекти със социална насоченост. 

15-годишният ѝ опит в неправителствения сектор, защитата на женските права и борбите за равноправие, е убедил Надежда, че социалната промяна е възможна, а най-голямата заблуда е, че нищо не зависи от нас. Гордее се с всичко, постигнато от женското движение в България. 

Като част от екипа на БФЖ през 2018 г. получава правозащитната награда „Човек на годината“ на Български хелзинкски комитет, а през 2017 г. наградите „Застъпник на годината“ на БХК и „Жена на годината“ в Социалната категория на сп. Grazia. През 2023 г. е номинирана за Международната награда „Най-смели жени” на държавния секретар на САЩ. 

Нанси Шилър е президент и главен изпълнителен директор на Фондация „Америка за България“ (ФАБ) от юни 2016 г. Преди това, след 21-годишна работа (1992-2012) като управляващ директор на Българо-американския инвестиционен фонд (БАИФ) и Фондация „Америка за България“ (2008-2012), г-жа Шилър е избрана за член на Съвета на директорите на ФАБ през декември 2012 г. и става неин заместник-председател през юни 2015 г. до септември 2016 г., когато е назначена за президент и главен изпълнителен директор на ФАБ. 

Преди да се присъедини към БАИФ и ФАБ, г-жа Шилър е работила в областта на развитието на търговски недвижими имоти в Чикаго и за няколко нестопански организации в областта на управлението, финансите и маркетинга. Г-жа Шилър има магистърска степен по бизнес администрация от Университета DePaul и бакалавърска степен от Университета на Илинойс – и двете в Чикаго. 

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Нели Кочева е ръководител на отдел „Развитие и набиране на средства“ във фондация “ Заедно в час от 2022 г. Тя е един от първите хора, които се присъединяват към екипа на организацията през 2011 г. Преди да поеме сегашната си роля, Нели дълги години ръководи екипа по набиране на кандидати, като следи за подбора и набирането на нови учители за програмата „Нов път към преподаването“. Под нейно ръководство екипът постигна впечатляващи резултати, като привлече хиляди кандидати, които преминаха през строг процес на подбор, преди да влязат в класната стая. Понастоящем тя прилага успешните практики за ангажиране от предишната си роля в набирането на средства, което бележи значителен ръст през последните години.

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Петър Торнев, управляващ директор на ATC Accenture България, има над 20 години опит в областта на ИТ. Завършва Техническия университет във Варна със специалност „Компютърни науки“, а през 2015 г. усъвършенства лидерските си умения в престижната Програма за развитие на лидерски умения в Harvard Business School. През 2020 г. той успешно завършва програмата EMBA в Американския университет в България.

Петър Торнев участва активно в различни образователни проекти за трансформация и е посветен на подобряването на лидерския потенциал в България. Като ценен член на Управителния съвет на AIBEST той допринася за разработването на стратегии и иновативни решения в областта на облачните технологии, киберсигурността, онлайн пазарите и прилагането на политики, насърчаващи културното, възрастовото и половото многообразие в организациите. Под негово ръководство Петър успешно позиционира Accenture България като център за върхови постижения в областта на електронната търговия, Salesforce, Data, Cloud, SAP BTP и SAP Hybris, като допълнително затвърждава репутацията на компанията в тези области.

С богатия си бизнес опит и ангажираност в създаването на приобщаваща среда Петър Торнев е търсен като защитник на идеята за насърчаване на по-голямо чувство за принадлежност на хората. Като посланик на I&D той активно насърчава и подкрепя инициативи, които създават работни места, където всички хора могат да чувстват принадлежност, да бъдат уважавани и да имат възможност да работят най-добре.

През годините Петър работи активно с БЦНП за развитието на екосистемата на НПО и социалните предприемачи със създаването на проекта Dar Pazar, развитието на пространството Shtrak, програмата Let’s GO и други.

Ричард Докра е писател, треньор и консултант с академично образование по психология и философия и над 25-годишен опит в предоставянето на стратегически и творчески консултации в помощ на широк кръг прогресивни каузи, като Oxfam и Зелената партия, за постигане на по-голямо въздействие и увеличаване на приходите им. Той е директор на агенцията за набиране на средства и социална промяна ChangeStar и на организацията с нестопанска цел Life Squared.
Автор е на много книги по психология, философия, политика и изкуството на живота, включително „Хуманизъм: как познаването на самите нас може да промени света“ и „Животът – и как да мислим за него“. Ричард е и водещ на подкастовете „Humans & Hope“, „Making the world better“ и „The Big Questions with Copson and Docwra“. За повече информация вижте www.richarddocwra.com.

Доц. д-р Рупърт Граф Щрахвиц – доктор по философия, роден през 1947 г., е свързан с организациите на гражданското общество повече от 30 години – като доброволец, служител, член на управителния съвет, консултант, изследовател и лектор. От 1989 г. той е управляващ директор на Maecenata Management, консултантска компания, специализирана в областта на фондациите и сдруженията, корпоративното гражданство и филантропията, а от 1997 г. до 2023 г. е и директор на Института за филантропия и гражданско общество Maecenata, Берлин. Освен това той е изпълнителен директор на фондация Maecenata, Мюнхен, заместник-председател на Германо-британското дружество, Берлин, председател на управителния съвет на фондация Fliege, Фелдафинг и заместник-председател на управителния съвет на фондация ADAC, Мюнхен. Около 600-те му публикации на немски език, както и на английски, италиански, френски, китайски, турски, японски и полски език, включват книги и статии по въпросите на фондациите, както и по въпросите на културната политика, третия сектор и гражданското общество.

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Симеон Василев – от 2014 г. е председател на фондация GLAS, където работи за защита и насърчаване на равните права и приемането на ЛГБТИ хората в България. С над 15-годишен опит в нестопанския сектор и опит в областта на връзките с обществеността и управлението на събития, той е неразделна част от Организационния комитет на София Прайд през последните 9 години, като координира единственото прайд събитие в България.

В допълнение към работата си в GLAS Симеон активно участва във фондация и галерия Credo Bonum – организация, фокусирана върху съвременното изкуство и устойчивото развитие. Той е и основател на Proud.bg, единствената онлайн платформа за куиър хора в България, която предоставя информация на български език по ЛГБТИ теми.

Симеон е носител на наградата „Шофар“ на Българската еврейска организация „Шалом“ за постоянните си усилия в борбата с езика на омразата. Той също така е възпитаник на Програмата за лидерство на международни посетители в САЩ (IVLP). Притежава бакалавърска степен по „Връзки с обществеността“ от Софийския университет.

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Светла Пармакова е съосновател на Един процент промяна, сдружение, създадено в края на 2015 г. За близо десетилетие организацията е събрала над 1,2 милиона лева в подкрепа на 112 каузи, като е докоснала живота на над 16 000 души. Светла вярва, че промяната, към която се стремим, започва с малки, последователни действия от страна на всеки от нас и нашата общност – принцип, който е в основата на Един процент промяна. В рамките на организацията тя се фокусира върху подбора на каузи, организационното развитие и набирането на средства.

Официални гости на Регистрацията е отворена 💡 Международна конференция | 5 юни 2025 | София

Светослав Драгиев е директор на фондация „За пример“, създадена от мениджърския екип на SiteGround – една от най-големите български ИТ компании. Светослав има над 20 години опит в областта на маркетинга и продажбите, както и в управлението на бизнеса в технологичния сектор. Преди да се присъедини към екипа на фондацията, той е заемал мениджърска позиция в корпорацията Sony, отговаряйки за дейността на технологичния лидер в България, Северна Македония, Албания и Косово.

Ян Крупа има над 20-годишен опит като международен лектор, обучител, консултант, треньор и изследовател, фокусиран върху филантропията, мобилизирането на ресурси и лидерството в гражданското общество в повече от двадесет страни по света, предимно в Европа. С докторска степен по философия и етика, той е основател на Чешкия център за набиране на средства, водеща нестопанска организация за изграждане на капацитет в Централна и Източна Европа, и един от основателите на Международната мрежа „Лидери на утрешния ден“. Ян преподава във Факултета по хуманитарни науки на Карловия университет в Прага и е член на управителните съвети на няколко организации с нестопанска цел. „Вярвам, че бъдещето остава отворено и че е важно какво правим и какво не правим, какво казваме и какво не казваме. Ето защо служа на лидерите във филантропския сектор, които търсят и преследват своята мисия, за да могат да ходят по Земята с високо вдигната глава .“

Модератори

Айлин Юмерова-Петрова е юрист и програмен директор в Българския център за нестопанско право (БЦНП). Тя е част от екипа на организацията повече от 10 години. Айлин координира програмите, които подкрепят и изграждат капацитета на организациите на гражданското общество, инициативите за набиране на средства за дарителските кампании на БЦНП, както и дейностите, които насърчават социално ангажираното изкуство, свързано с гражданските права и свободи. През последните седем години тя ръководи дарителските кампании на БЦНП с фокус върху индивидуалното дарителство. Тя е и член на Фъндрейзинг Клуба, който е иницииран и се координира от БЦНП.

Габриела Маринова е заместник-директор на Българския форум на бизнес лидерите. Тя е експерт в областта на корпоративната социална отговорност (КСО) с богат опит в насърчаването и разработването на стратегии и проекти за устойчиво социално въздействие с цел подобряване на бизнес средата в България.

Дани Колева е директор програми „Закрила на детето“ в екипа на УНИЦЕФ България от октомври 2018 г. Преди това е работила като програмен директор в Национална мрежа на децата, както и международните организации АРК, ЕveryChild – Bulgaria и Европейски детски тръст включително като програмен координатор за Централна и Източна Европа. Тя има магистърска степен по управление на публичните политики от Софийския университет „Свети Климент Охридски“ и над 25 години опит в областта на правата и закрилата на децата. През 2014 г., заедно с още 24 застъпници, Дани е наградена от Президента на Република България с почетен знак за изключителен принос и заслуги за защита правата на децата в България.

Любен Панов

Любен Панов е програмен директор във фондация „Америка за България„. Преди това е работил в Европейския център за нестопанско право (ECNL), като е предоставял техническа помощ и експертна подкрепа на местни партньори в областта на благоприятната среда за гражданското общество. Любен е работил и управлявал програми в редица страни, особено в региона на Централна и Източна Европа и бившия Съветски съюз. Преди това Любен е бил първият директор на Българския център за нестопанско право (БЦНП ) – една от водещите организации на гражданското общество в страната. В периода 2015 – 2017 г. е избран за председател на Обществения съвет към Комисията по взаимодействието с гражданското общество и жалбите на гражданите към българския парламент. В периода 2021-2024 г. Любен е член на Управителния комитет на глобалното Партньорство за открито управление – общност от 77 държави.

Сюзън Джонсън е глобален стратег на изпълнително ниво с над 20 години опит в разработването и прилагането на стратегии за осигуряване на финансиране и ускоряване на финансовия растеж. Нейният опит в нестопанския сектор обхваща организации от университети до стартиращи инициативи и включва различни области като висше и начално образование, обществени организации, изкуство и култура, както и организации, свързани с вярата. 

Като консултант Сюзън е работила с множество институции, базирани в Ню Йорк, включително Innocence Project, El Museo del Barrio и New York Restoration Project (NYRP), където се е фокусирала върху развитието – включително преструктуриране, стратегическо планиране и набиране на средства. Нейният вътрешен опит включва изграждане на програми за развитие и професионализиране на дейностите в областите на привличане на големи дарители, повишаване на капацитета и развитие на управителни съвети както в САЩ, така и в чужбина. 

Искаме да бъдете с нас.
Вземете вашия билет сега!

Присъединете се към безброй фъндрейзинг и бизнес професионалисти в тазгодишното събитие

Изразените възгледи и мнения в този уебсайт са единствено на автора(ите) и партньорите, изпълняващи проекта BIRDS in BG Project и не отразяват непременно тези на Европейския съюз или на Европейската изпълнителна агенция за образование и култура (EACEA). Нито Европейският съюз, нито предоставящият ги орган могат да бъдат държани отговорни за тях.

Изявленията и мненията, изразени в този уебсайт, принадлежат единствено на авторите и не отразяват непременно вижданията на Фондация „Америка за България“

Организирано от

С финансовата подкрепа на

Партньори